2019/05/11 RADA PAR PARADA vol.2 Konstancin 2 * 1250

[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]

2019/05/11 RADA PAR PARADA vol.2 Konstancin 2 * 1250
Events
add post

DEMONSTENES
#1 2018-05-08 12:04:12 force +1
1
Full Edit.
Turniej odbędzie się 11.05.2019 w Konstancinie w Domu Kultury Hugonówka. Tak jak wszystkie poprzednie imprezy.

Format: 2*1250.


Wszystkie zasady imprezy i lista uczestników na:
http://battle-reports.org/rada-par-parada-2.php

Dyskusja, i najnowsze newsy o imprezie na profilu FB:
https://www.facebook.com/events/257557714940649/
BESZCZA
#2 2018-05-08 13:58:52 force +1
0
Jak dwa dni to już mówię oficjalnie Chełmża odpada...
DEMONSTENES
#3 2018-05-08 14:24:06 force +1
0
Nie jest to jeszcze oficjalnie, ale kaman! Ponad rok do turnieju! Dacie radę na pewno się tak ogarnąć, żeby wpaść.
MUODY
#4 2018-05-08 21:06:18 force +1
0
Jak już rozmawialiśmy na FB, miałem identyczne przemyślenia, że 2 dni po 4h wydaje się być idealne by grać bez spiny.

Wtedy może i można podnieść to do 2x1500, ale chyba nie ma co szaleć - niektóre bitwy trwałyby krócej dając możliwość odetchnięcia, ale na pewno nie wszystkie. 2x1250 to tak naprawdę 2500 punktów na stronę - 4h na taką bitwę to niemało, ale też nie przesadnie dużo.

Impreza integracyjna mile widziana, zapewne wówczas nie planowałbym wyjazdu dzień po. ;)
THORASH
#5 2018-05-10 02:11:50 force +1
0
Nie chce się wypowiadać za wszystkich ze Zduńskiej... (choć nie wiem czy ktoś będzie miał na tyle chęci by tu napisać) sam myślę tak:


Organizacyjnie - perełka

Co do małych detali


Z moich obserwacji największym problemem był czas.

Wrogiem czasu jest wielkość punktów na dwóch graczy...

Czas się mocno poprawi... gdy pary będą dograne(nieprzypadkowe)... każdy przeczyta RB i wszystkie jego dodatki, a nie będzie bazował na pamięci z przed 16lat... (trochę jednak minęło) no i regulamin turnieju

Przeciwko jest też tabelka 20:0 o tym kilka razy Jakubowi wspominałem, ale to moje zdanie by jak najbardziej "od turniejawiać" turnieje, bo to przyspiesza. Chyba też jest troszkę rozregulowana pod względem remisu tak jak nasza za pierwszym razem... (może się mylę nie analizowałem)


Jak już rozmawialiśmy na FB, miałem identyczne przemyślenia, że 2 dni po 4h wydaje się być idealne by grać bez spiny.

Oj nie Maksiu, żeby grać bez spiny to trzeba towarzystwa a nie czasu

Moim zdaniem, żeby grać bez spiny to są losowe nagrody bo bez nich ta spina by nadeszła w pełnym wymiarze - ...przy takich nagrodach


W związku z tym chciałbym zaproponować formułę dwu-dniową.

Już pomijając kwestię finansową... bo choć nie wszystkich jest stać by oddać troche więcej kasy, to IMO za fajną imprezę powinno się należycie płacić. Mnie martwi kwestia logistyczna... uważam że nie ma szans, żeby ten sam skład uczestników pojawił się na 2 dniowej. Za dużo problemów by wyszarpać jeden dzień dla całej paczki - a jak nie jedzie cała paczka to przyjazd się rozsypuje.


Kwestie do ustalenia co do samej gry:
-limit 2*1250 - ale przy 4h na grę można pomyśleć nad ciut większymi punktami - do dyskusji

Jeden dzień: 2x 1000 (z ograniczeniem -1 slot hero, bo niektóre armie potrzebują 2 sloty żeby zaistnieć, monogobbo ma wtedy 3 razem z bre). Prośba - myślcie przyjezdnie, a nie "na miejscowo"... zwłaszcza jak to miejsce jest ograniczone czasem.


-jak Wam się grało na zasadach sojuszy - tj. paniki od oddziałów sojuszniczych?

Ja jeszcze przed turniejem trąbiłem że to głupie bo strasznie to wbija nóż w najsłabszych czyli tnie armie które mają najbardziej przerąbane - podatne na panikę. Nie było ani Orków, ani BoC ( może next time ), ani Ogrów to usłyszysz prawdziwy jęk


-jak Wam się grało na osobnych pulach kości magii?

Nope...

a (z ograniczeniem -1 slot hero) odpowiednio zetnie magię na tyle by nic się nie kombiło jeśli w ogóle się coś kombi na wspólnych pulach.


-czy chcielibyście scenariusze / nowe zasady terenów / zdarzenia losowe ?

Jak ludzie zaczną ogarniać standardowe zasady to tak.... - jeszcze nie (przynajmniej ja nie ogarniam).

Co do terminu trudno pisać... czy jakiś termin na ponad rok czasu jest dobry najlepszy miesiąc to jest listopad tak sobie wstępnie wygadaliśmy u nas w Zduńskiej Woli. Tak jak pisałem przy głosowaniu na sztandar najprawdopodobniej FSBP6 będzie ostatnie dlatego na 2019 zaklepuj listopad
DEMONSTENES
#6 2018-05-10 08:55:24 force +1
1
Nie upieram się na 2 dni, niemniej uważam, że byłoby to bardzo fajne ze względu chociażby na integrację w nocy z sobotę na niedzielę.
Poza tym 4 bitwy. Duże. Wymagające.
2*1000 z limitami też jest ok, ale limity bolą jedne armie bardziej, inne mniej - nie chciałbym za bardzo ingerować w strukturę.
Niemniej turniej jest dla Was - także jak wszyscy będą chcieć 1 dzień to przecież nie zrobię turnieju wbrew graczom...
A w 2019 zrobimy w Konstancinie 2 imprezy, skoro Zduńska Wola zwalnia termin - spokojna głowa
REMOWILLIAMS
#7 2018-05-12 16:17:36 force +1
0
Jestem za turniejem dwudniowym ale nie wiem czy nawet jak ktoś z daleka zdecyduje się przyjechać to da radę zagrać w niedzielę dwie bitwy ze względu na to że trzeba jeszcze do domu wrócić o ludzkiej porze.
Jeśli mamy ograniczenia czasowe tak jak ostatnio to ewentualnie proponuję :

Dwudniowy turniej 2x1000 punktów, 3 bitwy w sobotę i 2 w niedzielę,

lub

Dwudniowy turniej 2x2000 punktów, 2 bitwy w sobotę i 1 w niedzielę

To tyle jeśli chodzi o założenie że ma być to parówka dwudniowa. Jeśli ma być parówka jednodniowa to musi zostać tak jak było z ewentualnym zapytaniem do Domu Kultury czy dadzą nam godzinę więcej
MUODY
#8 2018-05-12 17:37:27 force +1
2
@Thorash

Odnośnie spiny - nie zrozumieliśmy się, bo jako człowiek niebytny na fejsie operuję trochę inną terminologią. ;)

Miałem na myśli że zagranie bez spiny jest kwestią czasu bo chodzi mi o sprężenie by szybciej grać jak jest dużo punktów i mało czasu, a nie spinę w sensie prężenia muskułów i dłużenia członków.
REMOWILLIAMS
#9 2018-05-14 08:59:04 force +1
0
Co do scenariuszy i zasad dodatkowych to popieram Thorasha - grajmy najpierw płynnie zwykłe bitwy ;-)

Co do ograniczeń to nie popieram Thorasha. :-) Grajmy jak AB i RB przekazały. No chyba że zmniejszymy punkty i zagramy jakieś skirmishe czy potyczki to wtedy można np obciąć Rare units.

Co do sojuszy. Albo jesteśmy sojusznikami pełną gębą i martwimy się o siebie, panikujemy ale też rzucamy czary i bierzemy ld albo mamy się gdzieś i rycerze Chaosu nie panikują od uciekającyh bretońskich chłopów. Rajt?
THORASH
#10 2018-05-14 18:59:50 force +1
0

Co do ograniczeń to nie popieram Thorasha. :-) Grajmy jak AB i RB przekazały.

Z jednej strony chcesz, żeby się trzymać podręczników i oryginału...


No chyba że zmniejszymy punkty i zagramy jakieś skirmishe czy potyczki to wtedy można np obciąć Rare units.

Z drugiej strony robisz dokładnie to samo co ja - zmniejszasz punkty i wprowadzasz własne cięcia ;)

Oj bardzo Ci się nie spodobają nowe home rules na ostatnie FallenSunBattleParty Mi się pozmieniało, w sprawie trzymania się oryginalności a ostatni turniej w Konstancinie, potwierdził moje przekonania w 100%.


Co do sojuszy. Albo jesteśmy sojusznikami pełną gębą i martwimy się o siebie, panikujemy ale też rzucamy czary i bierzemy ld albo mamy się gdzieś i rycerze Chaosu nie panikują od uciekającyh bretońskich chłopów. Rajt?

Dla mnie od początku średnio z tymi sojuszami a panikami i dzieleniami kostek...

Pages: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 ,


add post


[ You must be logged with confirmed account to participate in the discussion. ]