Nie... tak się mierzy zasięg szarży przez każdy trudny teren oprócz obstacle'a. Kiedy szarża przecina jakikolwiek płotek cały zasięg jest liczony podwójnie.
3. Kiedy wykonamy ruchy przymusowe nastepuje przesuniecie szarżujących. Co w takiej sytuacji kiedy zagrodzi mi drogę do szarży uciekający unit?
Ponure chmury nad polem bitwy nagle parzy światło z niebios... Chmury odgarnia potężną i muskularną dłonią sam Sigmar.. który uderzając niczym wojennym młotem o ziemie zsyła swoich wybrańców... Niczym stalowa ściana o złotym połysku uciekającego oddziału broni teraz przez tą jedną chwilkę 25ciu Stormcast Ethernal'ów. Szarżująca jednostka ulega potężnemu zdezorientowaniu i oślepieniu. Palisz szarżę i huj - chyba że ominiesz. (póki sam nie przetestuje wszystkiego dobrze i nie będę na 100% pewien to u nas, gramy zgodnie z zasadami nic nie tykam - ale z pewnością to ulegnie zmianie)
5. Skirmish otaczający oddział w którym kierunku przeprowadzamy ucieczkę ? Pamiętam, że robiłem tak wiele razy z poukrywanymi bohaterami w lesie swoim herdem ale nie pamiętam co w przypadku ucieczki. Wybiera się jakiś model deklarujący szarżę i od niego się ucieka ?
Uciekasz od miejsca które jest najliczniejsze w takiej sytuacji gdzie nie da się tego określić, to szarżujący wybiera model który szarżuje i od tego modelu przeprowadzana jest ucieczka (zgodnie z duchem fairplay).